Návštěvní kniha

1874 11. 04. 2021, 18:47 Mirek Web

Ahoj Aleno,
nevěřícně koukám na Tvé jako vždy skvělé foto modrých žabáků. Moc by mě zajímalo, v kolik hodin jsi na ně narazila, protože já tam byl ve stejný den po práci, tj. kolem 16.30 a viděl jsem asi pět modrásků, ale dobrých deset metrů od břehu, takže šance na slušnou fotku nulová. A ty jsi je měla určitě rovnou pod nosem ... já se fakt picnu Úsměv
Měj se prima, přeji pěkné jaro bez omezení pohybu Úsměv

20.4.2021, 22:00 Alena
Těsně po dvanácté a opravdu rovnou pod nosem. Mohla bych si na ně i sáhnout. Ale pak došla skupinka se spoustou dětí, tak to bude možná ten důvod, že se přesunuli.

1826 11. 05. 2020, 10:43 Mirek

Dobrý den. Rád navštěvuji Váš web a čerpám inspiraci na akci. V sobotu jsem se toulal kolem Níhova. Jestli máte zájem koukněte na odkaz - jak to tam nyní vypadá.
Zdraví Mirek
httpsVáhavý/mirek-fotky.rajce.idnes.cz/Vylet_za_vodnikem%2C_ke_studankam_a_krizove_ceste/

12.5.2020, 20:00 Alena
Děkuji, je tam pořád nádherně a příště nesmím vynechat ty smírčí kameny a Zdislavu.

1708 20. 11. 2017, 21:42 Mirek Web

Ahoj Aleno,
opět musím smeknout před Tvojí kondičkou, protože dát pět dní po sobě takové kopce, to není (aspoň teda pro mne) žádná legrace. Teď to mohu opět posoudit, protože koncem září jsem byl v Roháčích, taky na Baníkově, ale z druhé strany přes Pacholu. A to jsem se ještě nechal do 1500 m vyvézt lanovkou Úsměv Po třech dnech tůrování jsem toho měl docela po krk ... Takže Ti přeji i nadále spoustu sil, a ať Ti na cestách stále svítí slunce.
httpVáhavý/achnaton08.rajce.idnes.cz/2017-09-30_Rohace_-_vystup_na_Banikov/

24.11.2017, 7:00 Alena

Sama jsem se divila a ani jsem to dopředu neplánoval, ale zadařilo se. Sluníčkové počasí dělá divy.
Měj se skvěle!!!

1634 13. 10. 2016, 22:40 Mirek

Ahoj Aleno,
to Maroko je prostě úžasné! Díky Tvým fotkám jsem se vrátil o 21 let zpět, kdy jsem tuto zemi taky navštívil. A navíc dnes večer byl v tv pořad "s kuchařem v Maroku", takže mám takový nostalgicko-vzpomínkový večer. Moc závidím ten Toubkal, já tam byl na jaře a skončil jsem na Neltnerově chatě. Když vidím tu tvou fotku z interiéru, vše se mi znovu vybavuje, spal jsem nahoře na "bidle" a v noci jsem lapal po dechu. Jestli to bylo vydýchaným vzduchem nebo těmi 3200 m, nevím. Od chaty nahoru byl sníh, já ale neměl mačky, takže dobytí vrcholu jsem se bohužel nemohl zúčastnit. Potěšily mě i fotky z Todry, mám jednu skoro ze stejného místa, akorát ty palmy za těch dvacet let malinko povyrostly. U Erg Chebbi jsme spali zřejmě na střeše stejného hotýlku, ta hvězdná obloha byla opravdu úžasná. A když vidím koželužnu ve Fezu,hned se mi vybaví ten smrad. Ještěže nám dali mátové větvičky, přes které jsme dýchali Úsměv No a atmosféra náměstí Džama el Fna byla rovněž úžasná... Tak ještě jednou díky za zprostředkování tvých zážitků a vyvolání mých vzpomínek dávno zapadlých někde v závitech mého mozku .-)

13.10.2016, 22:15 Alena
Je neuvěřitelné, jak je ten svět malý Úsměv

1491 30. 03. 2015, 20:26 Mirek

Ahoj Aleno,
obvykle obdivuji především tvé fotky z hor, či skvělé detaily kytek a brouků. Tentokrát jsi ale navštívila místo, jehož osud byl hluboce vryt v srdci mé babičky a stále je v tom maminčině … Vařákovy paseky. Jedním z popravených byl totiž Jan Polčák – otec mé maminky, a jediná dívka Růženka Šopová, byla babiččina sestra. Se zbytečnou smrtí svých blízkých, na samém konci války, se babička nikdy nesmířila, a i když již více než třicet let není mezi námi, na její vyprávění si stále vzpomínám. Mamince jsem Tvé fotografie z pasek ukázal, moc je potěšily. Mile ji překvapily ty šafrány, z ranného dětství si je nepamatuje, ani babička o nich prý nikdy nemluvila. Ale třeba to tehdy bylo „normální“ kvítko, jakých se na pasekách během jara a léta vystřídají desítky druhů. Já sám jsem byl na „Vařákách“ naposledy před několika lety, od té doby se mírně změnila podoba pomníku, jak vidím na tvé fotografii. Budu se tam muset zase někdy brzy podívat, dříve než paseky protne rychlostní silnice R49, tak jak je naznačena na mapy.cz Smutný
Tobě Aleno přeji stále pevné zdraví, ať nám tvé fotky přinášejí stále radost a potěšení.

7.4.2015, 22:10 Alena

Svět je malý a díky za připomenutí. I můj dědeček přišel o život v poslední den války a nebylo na ní nic hrdinského - byl jen obětí nesmyslné lidské zloby a zášti.

1436 16. 12. 2014, 17:33 Mirek

Já nemám slov. Vaše stránka mi uplně učarovala. S manželkou taky rádi couráme a já navíc rád jezdím na kole, takže jsem z Vašich výletů naprosto unešený. Jako druhý odkaz jsem se musel podívat na Krkonoše, protože jsme tam byli loni a letos znovu, jelikož se nám loni nepodařilo obejít vše, co by jsme chtěli. Petrova bouda loni byla jen rovná placka bez základů a na Vašich fotkách vidím, jak už roste.. No prostě nádhera.. Ta cesta na drezínách v Rakousku, ta mě taky zaujala. Asi se tam taky budu muset podívat. Velký smích
Děkuji za Vaše stránky a přeju hodně zdraví a hodně času na toulky. Úsměv Já ho bohužel moc nemám, ale když ho najdu, hned vyrážím aspoň na to kolo. Úsměv

27.12.2014, 19:00 Alena

Moc děkuji za milá slova a ať se i ten volný čas v novém roce najde!!!Úsměv

1325 17. 04. 2014, 07:52 Mirek Web

Ahoj Aleno,
zprvu jsem si nebyl jist, jestli jsi to Ty, neb jsem stál na druhé straně toho prvního rybníka, kde byly jen ropušáci. A než jsem popošel k tomu druhému, i ty jsi se posunula dál. Asi to bylo tvé poslední obejití rybníku, protože pak jsi nasedla na kolo ... Příště se určitě přihlásím Úsměv
Jinak opět skládám poklonu nejen nad fotkami žabiček, ale mohl bych tak činit u každého Tvého výletu. Ta Malá Fatra mě opět dostala, dnes už rád vzpomínám i na tu svou "mlžnou" tůru Úsměv A orchideje na Hostýnu ... nádhera! Tak Ti přeji i nadále pevné zdraví a spoustu krásných míst na Tvých toulkách ... Mirek

----

27.4.2014, 22:00 Alena

Tak třeba někdy příště Úsměv Úsměv Úsměv

1312 03. 04. 2014, 07:56 Mirek

Pro 1311: Laguna u Bohdalova je soustava tůní vzniklých po těžbě cihlářské hlíny a jílu. Nachází se v katastru obce Bohdalov, mikroregion Žďársko (viz Příloha 1). Je známá vysokou diverzitou obojživelníků, nechybí zde kriticky ohrožený čolek velký, silně ohrožený skokan ostronosý či evropsky významná kuňka ohnivá. V posledních letech byl zaznamenán výrazný pokles počtu obojživelníků. Příčiny souvisí se sukcesním vývojem, poškozením některých technických prvků (odtok) i nevhodným využíváním. V současnosti je Sdružení krajina vlastníkem většiny území, zbylou plochu má v dlouhodobém nájmu či přislíbenu k odkupu.
V těsné blízkosti se nachází rekultivovaná skládka oddělená příkopem. Na skládce jsou uloženy slévárenské písky z továrny Žďas a.s. - Žďár nad Sázavou.

----

3.4.2014, 21:10 Alena

Díky Mirku Úsměv

1227 15. 10. 2013, 07:40 Mirek Web

Ahoj Aleno,
byl jsem moc zvědav, které "svatováclavské" hory to budou letos. Opět nádhera, tu první trasu přes Ostrý Roháč jsem šel naposled před 25-ti lety, ale podle Tvých fotek se mi to vše v hlavě vybavilo, jako by to bylo včera. Prostě úžasné. Ale i Baníkov i Sivý vrch jsou v Tvém podání radost pohledět. A ta gloriola na závěr ... krásná tečka za výletem. Přeji Ti hodně zdaru a sil do dalších výšlapů a pevné zdraví. Mirek

17.10.2013, 22:40 Alena

Znáš mne lépe než můj muž, který se divil, kam že se to na svatováclavský víkend balím Úsměv Celý rok se těším na babí léto, ale příště se do Roháčů budu muset podívat na jaře, když budou svahy zelené, louky budou vonět jarním kvítím a nebude se stmívat v půl sedmé Úsměv

Přejeme s Vaškem hlavně hodně zdraví a spousty našlapaných kilometrů v pohodě, ať už na kole či pěšky.

1190 26. 06. 2013, 21:58 Mirek Web

Ahoj Aleno,
se zájmem jsem si přečetl Tvou reportáž z Korsiky a zavzpomínal si při tom na svou návštěvu tohoto nádherného ostrova před jedenácti lety. Pokus o výstup na Mt. Cinto nám tehdy taky nevyšel, skončili jsme u jezera, které jste vy měli letos zamrzlé. Nás tehdy odradila mlha a blížící se bouřka. Ale bezpečnost a zdravý rozum je v horách důležitější než dobýt vrchol za každou cenu. Při čtení Tvého cestopisu a prohlížení fotek se mi nejednou vracejí vzpomínky, které byly již dávno zasunuty někde hluboko v šedé kůře ... ještěrky, čuníci, kaštanové pivo či západ slunce v Portu ... Větru ani dešti stále ještě nikdo poručit nedokáže, ani u nás ani na Korsice. Nedávno mě takový nečas potkal v Nízkých Tatrách, na místech, která důvěrně znáš, takže aspoň i přes Tvé stránky jsem se mohl podívat na jejich hřebeny, jak vypadají za slunce a ne v mlze Úsměv Takže díky a ať Ti to slunce v nadcházejícím létě svítí na Tvých toulkách co nejvíce. Mirek

20.7.2013, 22:00 Alena

Jsem si na tebe na červencové hřebenovce Nízkých Tater několikrát vzpomněla Úsměv Úsměv

1073 14. 11. 2012, 21:17 Mirek Web

Ahoj Aleno,
v jedné písni Roman Dragoun zpívá "Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled ..." Jenže to asi nezná Tebe, protože Ty snad všechny ty nádherné kopce a hory kolem dokola stíháš a my ostatní sice tak trošku závidíme, ale zároveň jsme rádi, že se s námi o ty krásy dělíš a nenecháváš si to jen pro sebe. Každý Tvůj nový výlet by si zasloužil komentář a obdiv zvlášť, ale to bych se pořád opakoval. Člověka nádherně mrazí z těch fotografií Dolomitů, Alp, Nízkých i Vysokých Tater, ale i z jejich menších bratří a sester, Malých Karpat nebo jen kopečků někde kousek za Brnem. Že Ti přeje i počasí, to jistě není náhoda, zřejmě máš někde vlivné známé ... Úsměv
V sobotu jsem se nechal inspirovat Tvým výletem do Malých Karpat, na Velkou Vápennou a na Klokoč. Počasí tedy zrovna dvakrát nevyšlo, ale aspoň vím, že tam musím znovu někdy v létě, užít si výhledů z bradla i kytek na lukách. Z Brna je to opravdu nedaleko, spojení bez problémů.
Moc díky za perfektní tip.
Jinak se těším, že až opravdu začnou ty plískanice, dočtu i ten cestopis z cyklovýletu podél Labe Úsměv)
Měj se moc hezky, ať Ti (vám) to šlape.

19. 11. 2012, 21:33 Alena

Díky Mirku, zdravíme tě oba Úsměv Úsměv !!!

1006 27. 06. 2012, 20:40 Mirek Web

Ahoj Aleno,
až do teď jsem si myslel, že ty fialové krávy jsou jen nějaký reklamní trik ! Úsměv
Teď ale vážně, opět blednu závistí, myslím, že by Ti měla dát Alpina na příští zájezd VELIKOU slevu, protože takovou propagaci jim asi hned tak někdo neudělá Úsměv Super fotky, ty barvy jsou úžasné, hledám aspoň nějakou chybičku, přepal nebo něco podobného a nikde nic ... Jak Ty to děláš ?
Že Ti zase vyšlo počasí, se ani nedivím, máš to určitě někde posichrované ... Úsměv A moc se mi líbí, jak dáš vždy ty kytky dohromady do jednoho obrázku, fakt pěkný !
Jinak držím pěsti na prázdninový kolovýlet podél Labe, ať vám vyjde počasí a celou cestu bez nehody.

998 14. 06. 2012, 22:37 Mirek R. Web

Ahoj Aleno,

to je náhoda! Chtělo by se mi parafrázovat jednu "slavnou" větu: "Právě jsem se vrátil z ... Malé Fatry !" Jenže na rozdíl od Tebe jsem kvůli mlze takřka nic neviděl. Ještěže jsou tady Tvé stránky a já se mohu podívat, kudy jsem to vlastně chodil ...
První den přechodu jsme měli takřka totožný, jen místo na Malý Rozsutec jsem si vyšlápl na Stoh. Potom již stejně až na chatu pod Chlebom, s výbornou kapustnicou a baraním gulášom. Určitě jsi taky ochutnala Úsměv
Druhý den špatné počasí pokračovalo, navíc i s dešťovými přeháňkami a větrem. Po hřebeni jsem šel až na Suchý, odtud pak již pomalu dolů až do Strečna. Sestup po mokrých šutrech, kořenech a blátě bych si už zopakovat opravdu nechtěl, raději dvakrát nahoru, než jednou dolů Úsměv
Ale nezanevřel jsem, doufám, že až se příště vydám do hor, budu mít počasí takové jako jsi měla Ty Úsměv)

18. 06. 2012, 23:30 Alena

Ahoj Mirku,
na počasí a krásnou viditelnost jsme měli ten víkend neuvěřitelné štěstí. Sice nám prsty na spoušti fotoaparátu řádně mrzly, ale za tu nádheru fatranského hřebene v podvečerním světle to rozhodně stálo. A při vzpomínce na domácí kuchyni na chatě pod Chlebom dostávám hlad - tak úžasnou šošovicovou s kusy uzeného jsem ještě nikdy nejedla a asi bych něco tak dobrého ani doma nebyla schopna navařit.
Taky jsme uvažovali o variantě dojít až pod Strečno, ale takhle to bylo z hlediska návratu k autu nejsnazší.

Tak ať se vám příště počasí předvede z té lepší stránky a třeba se někdy někde zase potkáme. Dodatečně díky za tip na Raabs a Kollmitz a někdy nám musíš prozradit, kudy vede přístupová cesta na Eibenstein Úsměv

972 15. 05. 2012, 17:04 Mirek Web

Ahoj Aleno,
nejprve díky za pozdrav na mé Picase. Na Kralickém Sněžníku jsem byl po dobrých čtyřiceti letech, naposledy snad jako dítě školou povinné Úsměv Byl jsem poněkud šokován uschlými stromy na vrcholové partii, o to víc lahodí mému oku Tvoje krásné fotky z Bílých Karpat. Je to z Brna opravdu relativně nedaleko, ale pro mne naprosto neznámý kout. Loni když jsem přesvědčil kamarády s autem na výlet tím směrem (Čachtický hrad), byla mlha, že jsme neviděli z jednoho konce hradu na druhý, natož na nějaký vedlejší kopec ... No nic, je to skvělý tip, výhledy jsi měla úžasné, stejně jako v červnu 2008. Musím tam taky! Úsměv

A otevírám pusu nad Tvojí letošní úrodou všemožných kytek, jak ty pantoflíčky z Bosonoh nebo další orchideje. Je vidět, že to už máš zmáknuté, víš kam se kdy vydat, žádná zajímavá kytka nevykvete bez Tvé návštěvy Úsměv Takže díky za zprostředkování všech těch krás, těším se na další.

927 31. 03. 2012, 17:51 Mirek Web

Ahoj Aleno,
nestačím lapat po dechu, nejenže jsi stihla všechny ty kytky od bledulí, přes koniklece a hlaváčky, rozkvetlé mandloně ... teď ještě k tomu modré žáby.
Zase nebudu spát Úsměv
Přeji Ti pěkné jaro. Mirek

831 28. 10. 2011, 19:30 Mirek Web

Dobrý den Aleno,
opět mi to po pár měsících nedá, abych před Vámi nesmeknul poklonu. Každý týden na Vaše stránky nahlížím, abych zjistil co jste zase stihla navštívit a odcházím z nich frustrován, že já byl jen někde za Brnem a Vy stíháte snad všechna pohoří republiky a k tomu ještě na kole podél Dunaje a kdovíkde ještě ... Úsměv
Ale ne, zase tak zlé to se mnou není, i když letošní léto jsem se o víkendech věnoval spíše kamarádce z Ameriky než výletům do přírody. Ale po jejím odjezdu se mi podařilo zajet si do Bílých Karpat, které mne oslovily právě na Vašich stránkách. Byť to bylo jen na jeden den a už ke konci léta, takže žádné vstavače či podobné květiny na loukách, ale i tak jsem byl z tamní krajiny nadšen, takže třeba se tam vrátím příští jaro.
S neuvěřením jsem četl váš popis několikadenního přechodu hřebene Nízkých Tater a nechápal, jak zvládnete tolik dní po sobě šlapat tolik hodin. To já potřebuji druhý den oddych ... Závidím ty nádherné výhledy a ty kamzíky Úsměv
Na konec září jsem dostal nabídku zájezdu do Vysokých Tater a Slovenského ráje. Ubytování zajištěno, odvoz taky, tak jsem to nemohl odmítnout. A taky jsem si říkal, konečně něco, čím se budu moct i já pochlubit Úsměv Jenže ouva, koukám, že ve stejném termínu jste si tam zajela i Vy a mě teď opět spadla sanice, když zde pročítám Vaše úžasné tůry po hřebenech Tater. Přiznám se, v Tatrách jsem byl někdy před dvaceti lety, procházky kolem Štrbského plesa nebo lanovkou na Solisko ... Toto byla moje opravdu první tůra ve V.T. a cesta přes Priečné sedlo po stupačkách a pomocí řetězů byl pro mne zážitek. Jenže jak tak koukám, těch pár desítek metrů byla jen procházka oproti Vaši cestě po hřebeni polských Tater. Já byl po devítihodinové tůře docela grogy, Vy si klidně dáte další den další hřeben ... Nechápu to. A navíc ten Váš individualismus ... Já vím, v Tatrách jsou lidi, nejsou to Andy, ale i tak ... vstávat o pěti ráno a jít do hor sama za tmy ... to jsou nápady ... Úsměv
Ale nebýt toho, nemohli bychom se tady kochat Vašimi nádhernými fotkami. Třeba Belanské Tatry vypadají úžasně.
No nic, snad budu mít někdy příležitost se do Tater znovu vrátit.
Držím Vám Aleno palce, přeji pevné zdraví a těším se na další reportáže z Vašich výletů.

781 14. 06. 2011, 16:02 Mirek Web

Dobrý den Aleno,

člověk by neměl chválit často, aby nepřechválil, ale u Vás to prostě jinak nejde. Opět jen musím smeknout nad vašim záběrem. Vy slovo "nuda" určitě neznáte a všem nám ukazujete, kolik nádherných míst je tady kolem a ani to nemusí být daleká exotika.
Fascinují mne vaše výšlapy do hor, od posledně tu Vidím Choč, Fatru, Schneeberg ... Na stejných místech, která máte v galerii Malá Fatra, jsem tůroval naposledy někdy před dvaceti lety, moc mě ty fotky potěšily. Ale stejně užasle koukám na fotky z Velkého Choče, o němž jsem asi ani nikdy neslyšel, nebo si myslel, že je to nějaký malý kopeček ...
Na Schneeberg jsem koukal letos v zimě při jedné lyžovačce v Rkousku, teď vážně přemýšlím, jak se tam dostat v létě a jít po vašich stopách Úsměv
A stejně nepochopím, že vaši chlapi odmítnou jet s vámi na kolo kolem Neziderského jezera a Vy vyrazíte sama jen tak. Ani tam jsem nikdy nebyl, ale moc mi to připomíná Balaton. Věřím, že cyklistika je tam opravdu pohodička a člověk se může jen kochat a kochat Úsměv
A jak to děláte s těmi vážkami ?? Mě prostě pozovat nechtějí Smutný O té ještěrce zelené v údolí Jihlavy ani nemluvě ... tam to tedy docela znám, ale letos jsem na ně neměl štěstí ani tam ani na Pálavě, kde je jinak vídám pravidelně ...
No, mohl bych tady pět ódu nad každým vašim výletem (třeba ty úžasné vstavače ...), ale nechám si něco zase na příště Úsměv
Přeji Vám Aleno pevné zdraví, pevné podrážky, dobré světlo a vždy skvělé počasí, ať se máme na co koukat. Díky, Mirek

http: //picasaweb.google.com/achnaton08

709 20. 12. 2010, 22:58 Mirek Web

ad 708

Pálava je moje srdcovka, byl jsem tam naposled dva týdny zpět, kouknout se jak vypadá pod sněhem. Kamarádi ale přechod nechtěli, takže jen tak "na skok" na Děvičky a zpět ...

705 14. 12. 2010, 08:19 Mirek Web

Dobrý den Aleno,

Vaše stránky mám v oblíbených již asi druhý rok a vždy když je otvírám, těším se na nové fotky a povídání z vašich výletů. Především smekám nad vašim záběrem, jeden týden na jednom konci republiky, další týden hory na konci druhém nebo i dál. Jen nechápu, jaktože vám na těch horách pořád vychází počasí ... Úsměv
Jakožto brňákovi, je mi spousta míst z okolí Brna ve vaši fotogalerii známa, ale i zde nacházím spoustu míst, která jsem třeba minul. A taky rád porovnávám, jaký pohled na mnou známá místa mají ti ostatní ...
Jakožto nemotorizovanému, je mi souzeno navštěvovat převážně místa, kam o víkendech jezdí veřejná doprava, takže mám okruh poněkud omezenější, proto se rád dívám na fotky z mě neznámých míst, i když třeba nejsou od Brna tak daleko.
Nebyl jsem třeba nikdy na Lysé hoře, kterou jak vidím, navštěvujete s oblibou. Budu to muset příští rok konečně napravit Úsměv
Přeji Vám i vaší rodině do nového roku spoustu energie a zdraví a ať vám na výlety stále vychází počasí.

670 18. 07. 2010, 21:44 Mirek

Dobrý den Aleno,
jen vám chci identifikovat toho motýla s třemi otazníky na Čertoryjích. Je to okáč bojínkový. Tak snad příště vyjde i s roztaženými křídly Úsměv

657 01. 06. 2010, 14:33 Mirek Web

Zdravím Vás Aleno,

ani jsem netušil, že je na jih od Brna tolik rozhleden, vypadá to, že si je teď staví každá vesnice.
V sobotu jsem se vydal na Alexandrovu rozhlednu nad Adamovem a při té příležitosti jsem odlovil nějaké kešky s vaším nickem, tak jsem si vzpoměl na vaše stránky a musel jsem mrknout, kde jste zase cestovala. No paráda, máte toho požehnaně, líbí se mi moc ty Broumovské stěny - tam se musím jednou podívat.
Tak asi tolik pro dnes. Přeji pevné zdraví a pěkné léto.
Mirek (palavam, Achnaton ..Úsměv)

597 13. 01. 2010, 09:31 Mirek Web

Dobrý den paní Aleno,
narazil jsem na vaše stránky před pár měsíci a ihned jsem si je zařadil do oblíbených. Jako brňák občas hledám inspiraci k víkendovým výletům a Vaše stránky mi těch tipů nabízejí opravdu hodně, některé jsem již využil Úsměv
Váš záběr je ovšem mnohem větší a při vědomí všeho, co jste si prožila, nezbývá mi než smeknout a přát Vám pevné zdraví.
Pálava je mojí srdeční záležitostí, ale ve sněhu jsem tam byl jen jednou, naštěstí nebylo těch -15°C. Fotky z těchto míst mi ale udělají radost kdykoliv, i Vám za ně díky.
Od října vlastním svou první GPS, tak i vaše rady v této oblasti jsem si přečetl se zájmem. A jak tak tuším, část vašich výletů je inspirována hledáním kešek. Nebo si nejprve naplánujete výlet a pak se mrknete, zda po cestě není nějaký poklad? Jak nyní zjišťuji, ke spoustě zajímavých míst ani turistické značky nevedou a právě díky GC je máme možnost objevit. Třeba ten úžasný kamenný kříž v lese u Nikolčic.
Ještě jednou díky za inspiraci. Mirek

44 02. 07. 2006, 11:11 Mirek

Jste fakt aktivni lidi. Hodne dobry. Jen tak dale.